طراحی و ساخت غرفه

اصول یک غرفه فوق العاده...

طراحی و معماری غرفه

طراحی غرفه باید جذاب و چشمگیر باشد تا بازدیدکنندگان را جذب کند. این طراحی باید به گونه‌ای باشد که هویت برند شما را به خوبی نمایش دهد و فضای مناسبی برای تعامل با بازدیدکنندگان فراهم کند. استفاده از المان‌های خاص و خلاقانه می‌تواند تاثیر زیادی در جلب توجه داشته باشد.
 

نورپردازی

نورپردازی مناسب می‌تواند جلوه غرفه شما را به طور چشمگیری تغییر دهد. نور می‌تواند به نمایش بهتر محصولات، تاکید بر جزئیات و خلق فضایی دلپذیر کمک کند. توجه به زاویه‌های نور و استفاده از نورهای متمرکز یا ملایم می‌تواند جذابیت غرفه را بیشتر کند.
 

 

اکسسوری و تجهیزات

اکسسوری و تجهیزات با کیفیت تجربه بازدیدکنندگان رابطه مستقیم دارد. مبلمان راحت، کانترهای اینفورمیشن، نمایشگر های دیجیتال، خوشبوکننده های محیط و استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند به ارتقاء تجربه بازدید کمک کند.
 

اِلِمان های تبلیغاتی و برندینگ

استفاده از بنرها، تابلوهای راهنما، ماکت محصول، بروشورها و کارت‌های ویزیت با طراحی حرفه‌ای، می‌تواند پیام برند شما را به مخاطبان منتقل کند. المان های تبلیغاتی باید ساده، جذاب و متمرکز بر نقاط قوت برند شما باشند.
 

۸۷%

رضایت مشتریان ازتجهیزات ما

تعامل و آموزش تیم اجرایی

کارکنانی که در غرفه حاضر هستند، باید آموزش‌های لازم را برای پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان و معرفی محصولات و خدمات داشته باشند. حضور تیم مجرب و خوش‌برخورد و یونیفرم سازمانی می‌تواند به ارتقای تجربه بازدیدکنندگان کمک کند و شانس فروش را افزایش دهد.
 

 

ویترین کالا و خدمات

انتخاب و چیدمان محصولات باید به گونه‌ای باشد که توجه بازدیدکنندگان را جلب کند و محصولات اصلی شما به خوبی دیده شوند.
همچنین فراموش نکنید نمونه‌های رایگان یا دموهایی از محصولات برای بازدیدکنندگان همیشه جذاب است !
 

بخش بندی های فیزیکی

هر غرفه باید بخش بندی داشته باشد. به عنوان مثال: فضای جلسه ، کافی بار، انبار و … طراحی غرفه باید به گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان فضای کافی برای استفاده از بخش ها را داشته باشند، هر بخش استاندارد های مشخص معماری دارند به عنوان مثال فضای جلسه ۴ نفره باید حداقل ۳ متر مربع فضا داشته باشند.
 

فناوری و تجهیزات دیجیتال

 استفاده از فناوری‌های مدرن مانند نمایشگرهای لمسی، ویدیو وال، یا هدست‌های VR می‌تواندبروز بودن برند را معرفی کند و تعامل بازدیدکنندگان با غرفه را جذاب‌تر کند. این فناوری‌ها می‌توانند به شما در نمایش بهتر محصولات و خدمات و همچنین جلب توجه مخاطبان کمک کنند.
 

موقعیت مناسب در نمایشگاه

موقعیت غرفه در نمایشگاه نیز تاثیر زیادی بر موفقیت آن دارد.
اگر غرفه در نزدیکی ورودی، خروجی، بخش‌های شلوغ نمایشگاه یا نبش لاین های اصلی باشد، بیشتر احتمال دارد که بازدیدکنندگان به آن جذب شوند. اگر مکان غرفه در فضای مناسب سالن نبود نگران نیاشید. از تبلیغات هیجانی رویداد استفاده کنید مثلا آوای تبلیغاتی
 

برنامه‌ریزی و زمان‌بندی پروژه

هماهنگی برای راه‌اندازی غرفه در زمان مناسب، ارائه خدمات به موقع و اطمینان از اینکه غرفه به درستی و بدون مشکل فعالیت می‌کند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زمان‌بندی صحیح برای نصب، آماده‌سازی، و جمع‌آوری غرفه‌ها از نکات کلیدی است که از عهده یک تیم حرفه ای کار ساز است.
 
 
ویژه اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه آرایی
 
* قفسه محصول : ۶۷۰.۰۰۰ تومان
* کانتر کلاسیک : ۵۸۰.۰۰۰ تومان
* برندینگ وال (بهمراه چاپ و نصب): ۳.۲۱۰.۰۰۰ تومان
* ست جلسه: ۸۷۰.۰۰۰ تومان
* طراحی گرافیک و طراحی غرفه با ۱۵% تخفیف
* خدمات نصب امور چاپی : ۱۵% تخفیف
 
جهت رزرو و استعلام موجودی با شماره ۰۹۱۵۷۲۱۳۳۵۵ در ارتباط باشید.
 

0

روز

0

ساعت

0

دقیقه

0

ثانیه
 

ویژه اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه آرایی

 
* قفسه محصول : ۶۷۰.۰۰۰ تومان
* کانتر کلاسیک : ۵۸۰.۰۰۰ تومان
* برندینگ وال (بهمراه چاپ و نصب): ۳.۲۱۰.۰۰۰ تومان
* ست جلسه: ۸۷۰.۰۰۰ تومان
* طراحی گرافیک و طراحی غرفه با ۱۵% تخفیف
* خدمات نصب امور چاپی : ۱۵% تخفیف
 
جهت رزرو و استعلام موجودی با شماره ۰۹۱۵۷۲۱۳۳۵۵ در ارتباط باشید.
 

0

روز

0

ساعت

0

دقیقه

0

ثانیه